Mitt vrålåk är tvättat, dammsuget och urtorkat! Startade dagen med hästutsläpp och bilvård. Gäller att passa på innan regnet. För regnar gör det. TYP JÄMT!! :C 

Har varit på lite halvkasst humör. Mkt som spökar i hjärnan och sen skiter sig planerna eftersom man inte orkar vara ute hela dagen i regnet.. Lilla solstrålen har varit med sin farmor på barnfestival idag så vi har haft tomt hus. 
Har iaf fått lite gjort. Trotsade regnet till slut medan J hämtade hem Ärtan. Tog först en långpromis med en måttligt glad Fiffi och därefter började jag plantera. Några kryddväxter ut i landet. En mynta i en kruka. Grönkål i pallkrageväxthuset. Några plantor ut till växthuset. Blöt men gladare gick jag in och drog av mig kläderna. Min regnjacka är inte längre speciellt vattentät men vad gör väl det!? Den höll emot det mesta ganska länge!! Så pass länge att jag hann gräva i jorden! :) 

En mysig grej med allt regnande är iaf att katterna inte vill vara ute speciellt mycket. Alltså blir det väldigt mycket kattgos! ❤️ 

Puss på er allihopa! ❤️ 

Kommentera

Publiceras ej