Och en terrier. 

Hon har varit mycket piggare idag. Det har framförallt visat sig genom humöret. Ja, jisses! På förmiddagen höll jag på att slita mitt hår och bryta ihop. Ett tag gick hon två meter bakom oss och vrålskrek när vi gick promenad. Det mesta var helt galet fel nämligen. 😖 
Men efter ett tag går det över, man kan trösta henne och prata med henne igen. Sen är hon lika glad och pratsam som vanligt. ❤️ Men detta tålamod blir då prövat rejält kan jag lova. 

Men på eftermiddagen har vi haft det riktigt bra, utan världskrig. Då hjälpte hon mig att så frön och dra ur spik ur väggen. Jag drog ut Pappspiken och hon la den i en liten kartong. Pillade lite med en skruvmejsel, snodde mina handskar och hamrade lite random på väggen. Min bästa hjälp(stjälp)reda! ❤️
Miniversionen av arga snickaren kanske?! 😉😘❤️ Nä skämt åsido, det snickras helt klart för lite i somriga jordgubbsklänningar iaf!! 😍 

Imorgon kommer farmor Cajsa hit så jag kan gå lös på väggen ordentligt. Nu ska jag ladda med lite bok och vila. Lär boosta tålamodet lite, både inför snickrande och för nya trotsutbrott!! 😝


2 kommentarer

Lena

02 Mar 2016 04:58

Hovtång

Svar: Haha.. Nu har jag en sån! 😘
Pluppelinda

Lena

02 Mar 2016 12:32

Visst går det lätt med hovtång?

Kommentera

Publiceras ej