Nerbäddad för natten i sängen som snart ska typ eldas upp. Det är dags för oss att hitta en ny, skönare säng att sova i nämligen. Men det är ju lättare sagt än gjort. Har ni någon gång reflekterat över hur SJUKT MKT OLIKA SÄNGAR DET FINNS? För det har jag gjort. Detta hav med olika komforter och bäddmadrasser och resårer och fjädrar. PHU!! 😬

Hur tusan ska man lyckas hitta något som passar? Fast. Vad som helst med en mjuk madrass är bättre än de vi har idag. Punkt slut.

Jag och J har iaf ägnat våran måndagskväll tillsammans genom att provligga olika sängar. Nu är det ju inte alls lika snuskigt som ni tänker (höhö..) men fy tusan. Till slut hade min kropp börjat domna bort efter allt liggande på rygg, liggande på vänster sida, liggande på höger sida. Om vi blev klokare? Typ, kanske. Eller jag vet inte! Jag.vet.inte.

Två broschyrer senare kom vi iaf till Selja och hämtade vår älskling. Hon har hängt med sina mostrar halva dagen och haft det så bra! Innan vi åkte gav hon dem varsin kram och sa "tack för att du hämtade mig på förskolan!" ❤️ Tack Helena och Emma, vi älskar er!

Nu. Ger jag upp. Jag orkar inte mer idag. Så godnatt på er! 💤💕

1 kommentarer

Lena

01 Nov 2016 12:23

Ang sängar så var det ett råd jag fick. Resåren skall vara hård för att ge stöd åt ryggen och på resåren har du en mjukare madrass.

Kommentera

Publiceras ej