(null)
Först frukost med familjen och därefter ridtur på Chalet. Hon var så glad och lycklig över att få springa lite. Och på slutet var hon varm i klädeerna och kändes väldigt fin. Nu under julen hoppas jag på att komma ut oftare på hästryggen! Det är ju så himla himla skoj. 💕 

Har börjat städa upp i rövarkulan och det är inte alls så mycket kvar. Stökar vi färdigt det så kan vi göra andra juliga saker istället. Klä granen och göra lite enkelt julgodis tillexempel. Har bestämt mig för att inte stressa alls. Utan försöka ta det som det kommer och vara med barnen. ❤️ 

Imorse hade vi sovmorgon. Alltså jag vet inte när det hände sist att jag vaknade av min "sena" väckarklocka. Det larmet som brukar ringa när vi sitter och äter frukost i vanliga fall. Det väckte mig imorse. Så SKÖÖÖNT!! Alltså kl 07:50. 👍 Fint så! Kör vi samma imorgon igen, hoppas kan man! Men nu; godnatt! 

Kommentera

Publiceras ej