(null)
Titta! Solrosen blommar nu! 😍 

Imorse, en stund innan vi skulle åka, så klev den lilla i stövlarna och knatade ut. Man får passa henne lite, för vill hon gå ut så tar hon sig ut. Med eller utan kläder! 😂

Då tog vi en runda i trädgården tillsammans.  (null)
Ser ut som små blåbär i gräsmattan men det är plommon av sorten ’Sinikka’ som rasat i backen sen gårdagens skyfall och blåst. Ikväll har jag plockat upp det mesta och så halverade jag dem. Plockade ur kärnan och frös in. Det här blir sylt eller kräm eller vad som helst. Behöver göra någonting av dem och då blev frysen det enklaste för stunden. 👍 (null)
Det tog sin lilla tid! 🙈 Men.. ingen behöver ju lida av förstoppning i det här hushållet iaf! 😂

Dessutom plockade vi en hel korg med squash;  (null)
Jisses Amalia vad med squash. Den gav jag bort. Egentligen borde jag bli grönsakssäljare! 😂 Så jag hade kunnat finansierat nästa års frököp! 😂 
Det är iaf fantastiskt roligt med variation! 👍 Vet att jag kommer envisas med att ha lika mycket squash nästa år igen. 🙈 

Nu är det dags att sova! 💤💤 

Kommentera

Publiceras ej