Jag har varit ute mer eller mindre hela dagen. Fantastiskt skönt efter en arbetsvecka.Jag  hoppas jag kan fortsätta hålla den här "balansen" mellan jobb och det övriga livet så inget tippar över och det känns så stressigt. 

Jag trampade till stallet efter frukosten och red Chalet. Hon var så pigg och så glad över att få ut i skogen och gasa på lite. När vi rider med ponnyn blir det inte lika högt tempo i traven, så det kan vara skönt att få ta något snabbare pass ibland för att höja pulsen mera.  (null)
❤️

Innan middagen red jag ponnyn på ridbanan och han gick jättebra. När han väl är igång och man har gjort X antal övergångar för att få honom alert så går det fint. Han vill ju helst av allt såsa runt men gav mig sån fin känsla när han började jobba. 💕 Lilla terroristen. 

Ärtan har haft en kompis från förskolan här idag. De har lekt och lekt och lekt och haft det jättekul. Farmor Cajsa har varit hos oss också, lillasyster behövde distraheras lite ibland så det var perfekt. Jag och J vi smockade upp ställningen vid sidan av huset.. Så nu kan vi skruva upp markisen!  (null)
Jag vägrade klättra högst upp, mellanvåningen räckte för mig. Jag är nog lite obekväm med höjder.. håller mig helst med fötterna på jorden! Kanske därför jag älskar att odla mycket, för då får man ju vara i jorden och greja! 💚 

💕 

Kommentera

Publiceras ej