Ekorrhjulet.. Bara att kasta sig in i det och springa. Fast vet ni vad? Jag tycker mest att jag promenerar i det nu för tiden. Jag har en lite lugnare lunk..   

(null)
Såhär såg det ut imorse när jag och terriertanten gick. Hon var måttligt impad över att gå promenad innan ens tuppen vaknat! 😂❤️

Sen var det väl ungefär som om jag inte ens haft semester. Plocka och greja. Läsa ikapp lite nyheter och beställa lite varor. Hjälpa kunder och ta betalt i kassan. En helt vanlig dag liksom! 

Men jag slutade jättetidigt så det var jag som fick åka och hämta två glada men trötta barn. J lämnade dem imorse och det hade gått bra. Lillasyster har varit hemma i 9 veckor om jag inte har helt fel. Och Ärtan i 8. Galet vad härligt för dem! ❤️ 

Så min eftermiddag har varit lång och bra på hemmaplan. Vi hann fixa lite i trädgården. Direkt vi steg ur bilen gick vi till stora växthuset och började äta tomater! 😂👍 Solvarma och goda. Jag har flera nya favoriter i år!!
Jag har lagat middag, stoppat barnen i säng och gått en promenad med hästarna. Sen hann jag vattna ordentligt och pumpa vatten. 
Tänk om jag kunde ha fler såna här härliga dagar! 👍 

Men nu är det sovtajm. Imorgon är det ny dag! 

Kommentera

Publiceras ej