Idag har jag haft en riktigt bra dag. Helt oplanerad som fått bli som den blivit. Och nu känner jag mig lite piggare och laddad för att jobba helg! 

(null)
Vi har städat halva huset. Jag fick hjälp med dammsugningen! 👍❤️
Och ja, våra nyårsdekorationer hänger uppe än. En påminnelse om att det är nytt år.  

Ärtan frågade imorse; får jag ha pyjamasen hela dagen nu när vi är lediga? SJÄLVKLART! Den satt under ett lager kläder och overallen när vi gick bort till stallet på eftermiddagen. Är man ledig så är man! 💕 

Dagens gröna står Bönan för: 
Hon hjälpte mig så några fler paprikafrön. Sen gick hon loss på purjolöken och rotsellerin. Och MUMSADE i sig en hel del innan jag kunde stoppa henne! 😂 Kan liksom inte göra annat än att skratta. Den där ungen är helt galen i grönsaker.. Nu är det bara att så nytt! 

Nu ska jag krypa i min pyjamas och sen mysa ner mig i soffan en stund innan det är läggdags. ❤️ 

Kommentera

Publiceras ej