(null)
Efter jul vred vi om det andra bordet, det vi tagit in för att alla skulle få plats under julafton, så nu har vi ett stort matbord vid stora soffan och ett litet pysselbord vid lilla soffan. Himla praktiskt med stort kök, och ett hörn barnen kan pyssla i..  
 
Så idag har de fått greja på. Klistrat lite, målat lite och pärlat lite. ❤️ Nu sitter ett avancerat konstverk på kylskåpet! 👍

Vi tog en tur med vagn och spark på förmiddagen. Tänk att Ärtan kan vara så himla envis vissa gånger så det mest blir en massa skrik och bråk.. 😑 Vägrar ge mig också, vissa strider får man lov att ta.. Men solen sken och sen mötte vi min faster och då blev det lite bättre.. 

Har annars haft en väldigt bra ledig dag. Tillsammans med barnen. ❤️
Hann ta En ridtur också, begav mig till stallet så fort J kom hem. Chalet var pigg men fin. Jag ska försöka rida så mycket jag hinner. Tycker det är skönt att komma ut och kul att vara i stallet. 

Men nu måste jag verkligen sova! Klockan ringer tidigt för besök i Falun. Natti! 

Kommentera

Publiceras ej