(null)
En kväll i växthuset med min favorit-retare. ❤️ 
Han tog en öl, jag åt glass och tjuvade tomater.. 
Perfekt avkoppling en kväll mitt i veckan.  

Annars är det gröna det här; 
(null)
Två olika sorters fröpåsar. Ett jutenät jag tänkte sätta upp på kortsidan i växthuset och pipar som är perfekt till frösådd. Någon liten bus har ju haft sönder flera stycken.. 
Sånt som inte är med på bilden, medel mot sorgmyggor. Köpte flera förpackningar nämligen. Ska behandla båda växthusen och inneväxterna. Nu ska de väck!! 

(null)
En otjuvad tomat! 💚 
Det växer så otroligt mycket nu. Blir så himla himla glad. Flera tomatplantor har blommor på gång. 🍅🍅🍅 Längtar så mycket efter tomater och vitlök i ugn. Mmmmums!! 

Imorgon är jag ledig. Får se vad vi hinner med för grönt då! 💚

Kommentera

Publiceras ej