Dagens gröna blir en titt i stora växthuset! 💚 

(null)
Såhär ser det ut i växthuset nu. Tomat, paprika och gurka, olika sorter hela vägen. I bädden har jag planterat;
(null)
Tomater, olika sorter. Melon, två olika sorter. Blommor i framkant; påfågelsblomster. 
Persikoträdet står i mitten. 😍 
På högra sidan växer; (null)
Mera blommor, samma sort. Några plantor kålrabbi och kikärtor vid klättertornen. Gurkor, två olika sorter och två tomater.  
Vi får se hur det artar sig. Kanske satte väldigt tätt men jaja.. det blir som det blir! 😜

(null)
På den högra sidan av växthuset står stolen och den tänker jag försöka ha kvar hela sommaren. Så himla mysigt att sitta där. Och mer trivsamt blir det nog när allting blivit större! 💚  

På den högra sidan har jag mest olika sorters paprikor, men även flera olika tomater. En planta vattenmelon och en planta physalis. Imorgon efter jobbet hoppas jag kunna plantera lite och kanske klippa lite gräs. (Om jag inte åker på magsjuka vill säga. Peppar peppar!! Hela min familj är liggande nämligen! 😱😢)

Men nu tänker jag ta kväller! 💤💤 

Kommentera

Publiceras ej