(null)
Inte lugnet i Falun. Vi är i Landa, Stora Skedvi för att klippa gräset vid huset här. Det sista jag gjorde var att kolla vädret. Och mitt i prick på namnet. Det här är Lugnet. Lugnet som i varva ner, ingen teve, ingen stress. 

(null)
Det betar kor nästan vid knuten på gammelstugan. ❤️ De sötaste som korna. Jag gick runt knuten och började prata med dem. Sen hörde de mig prassla med packningen och vips.. hade de alla radat upp sig vid staketet! 😍 

Vi klippte gräset och sen drog vi hemåt igen. Ett besök på visthusboden, Lunch på Pinchos i Blnge och därefter hem! Glömde flera saker vi skulle ha prickat av men men.. 

Nu ikväll har vi förberett för Ärtans kompiskalas. Så nu har jag snott ihop en skattjakt som ska gå genom skogen. Därefter blir det korvgrillning och glass. Blir nog bra! Huvudsaken att barnen får ha lite kul tillsammans! 💕

Men nu måste jag verkligen sova. Klockan ringer för att hinna fixa med det sista. Godnatt! ❤️

Kommentera

Publiceras ej