(null)
Det här flygfotot på gården hänger hemma hos min farmor. Vi gav henne det i present eftersom det är hennes föräldragård. Det var hennes mamma Stina och pappa Jannes som byggde vårt hus.

Det är roligt att titta på bilden. Inget staket finns. Det gamla taket och den gamla balkongen är kvar. Men det lilla växthuset står där! 💚 Redan då hade jag börjat odla. 

Men här är några saker jag ser att vi fixat efter bilden är tagen; 
  • Nytt tak 
  • Ny balkong 
  • Kryddväxtlandet 
  • Planterat minst 5 träd till. 
  • Pallkrageodlingen 
  • Alla bäddar framför och vid sidan av lilla växthuset 
  • Uteplatsen
  • Bäddarna vid södersidan av huset 
  • Staketet 
  • Stora växthuset 
  • Odlingsområdet vid lillstugan 

Det hade varit roligt att få ett färskt flygfoto över gården och kunna jämföra! 💚 Det händer ju lite under åren. Fast man tycker det går långsamt ibland.. 

Men en sak är jag helt säker på! Här trivs jag! ❤️

Kommentera

Publiceras ej