Haft en otroligt intensiv vecka, så efter jobbet idag åkte jag hem. Åt lite lunch och blundande i en kvart tills Bönan kom och ville upp och mysa en stund. 💕 
Sen klädde vi på oss och gick ut. Det blåste lite kyligt men så härligt att vara ute och skrota runt i trädgården tillsammans. 

J fixade lite med stora växthuset, tog upp glasbitar som legat där. Nu är det dags att införskaffa de rutor som saknas och sätta ihop det! 

Jag och barnen höll till i lilla växthuset. Vi sådde spenatfrön i en balja och sopade lite på golvet. Ska tvätta och dammsuga ur det, men det får bli under en ledig helg. Nu jobbar jag 1,5 helg framöver. Lördag&söndag och en söndag.  (null)
Spenat på gång! Gäller att jag kommer ihåg att vattna. 😱

Så himla skönt med kommande vecka är att jag inte behöver ställa klockan. Börjar sent alla dagar och får en chans att vänja mig vid sommartiden! 👍 Dags att sova! 

Kommentera

Publiceras ej