Den lilla dras med sin förkylning.. trodde att det skulle ge sig men igår tog jag någon timmes vab innan J kom hem och bytte av. Och idag var hon inte ett dugg bättre utan det har gått åt helt fel håll. När hon kändes varm och somnade i min famn tempade strax under 40 när hon vaknade. 😢 Min älskade plutt! 

(null)
Inte direkt ergonomiskt rätt men när hon somnade i famnen ville jag inte röra på mig i onödan. ❤️
 
Min stora plutt har varit hos min faster idag. Där har hon haft det bra och även fått abborre till middag. Jag måste nog börja meta för i det här hushållet står abborre aldrig på menyn! 😂 Men jag vägrar äta den.. 🙈 

Dessutom har det regnat i omgångar så jag har varit ute en stund, sen gått in. Sen varit ute en stund med Bönan innan det började regna igen. Vi gör en liten grej i taget.. Balkongen är iaf klar nu. Nu ska det bara växa till sig där ute! 
Helt otroligt att hon orkade vara ute och gunga och leka med dockan i vagnen. Nu hoppas jag att hon mår bättre imorgon! 

Sen har jag grejat lite med alla fröpåsar. Sorterar upp dem och lagt fram alla jag ska så mer av. Upptäcker fler och fler ställen jag kan plantera ut/så frön på. Lyxproblem!! Så himla roligt att odla. Och dessutom måste jag säga att när jag håller det på en bra nivå utan att stressa så är det ren meditation för mig. 

(null)
Kålplantorna trivs i sitt fort. Och med allt regnande den senaste tiden så växer det otroligt bra! Kommer det lite värme så säger det bara pang! 

Jag glömmer helt av att ta upp mobilen och fota. Men men.. ska försöka ta någon bild i trädgården imorgon. Om jag hinner. Om jag kommer ihåg. Men nu är det läggdags! 💤💤

Kommentera

Publiceras ej