Helgen har strax passerat. Första advent har varit och nu startar nedrĂ€kningen till jul. 

I helgen har vi skruvat plĂ„ttak och det var vĂ€l kanske inte supermysigt att göra det i minusgraderna men vet ni vad; Nu Ă€r all plĂ„t pĂ„! 👍 (null) 
Titta sĂ„ bra, ett tak pĂ„ blivande hönshuset! 👍

(null)
HĂ€r Ă€r nĂ€r vi skruvade sista plĂ„ten pĂ„ plats. 

Det saknas vindbrĂ€dor men det tar vi en annan dag. Vi Ă€r ju inga proffsiga snickare men det blir ju helt okej iaf. 

Nu borde jag sova för jag Ă€r sĂ„Ă„Ă„ trött, men vill liksom inte att helgen ska ta slut. Jag vill ha fler dagar pĂ„ mina lediga helger. Älskar att fĂ„ vara hemma tillsammans. Att inte behöva Ă€ta frukost lite snabbt och sen Ă„ka till jobbet direkt. Men men.. handelsjobb innebĂ€r affĂ€rstider.. 

Men nu. Nu stĂ€mplar jag ut och sĂ€ger tack helgen, du var en fin en! ❀ 

Kommentera

Publiceras ej