(null)
Imorgon är det fredag; Tjolahopp tjolahej tjolahoppsansa! 

Den här veckan blev väl inte riktigt som planerat. Vi åkte på en släng av Matildas förskolebaciller allihopa. J fick feber och var helt däckad i någon dag. Jag åkte hem från jobbet eftersom jag hade fått halsont och blivit snorig. Tryckte i mig Alvedon och sov i någon timme. Dagen efter var det redan bättre och idag var jag på jobbet igen. Kan ju tillägga att vi båda testade negativt på covid-prov. 

Barnen är piggare igen och ikväll tog jag och barnen och gick en liten promenad. Ärtan förkunnade "vi har inte gått på en hel månad" och sen fick de rasta sina pigga ben! ❤️ (null)
❤️

Det är tomt utan hunden. Vi kommer inte ut på promenad på samma sätt, lillasyster säger att det är lite skönt men i nästa stund berättar hon hur mkt hon saknar Fiffi.. 😢 Våra promenader varje dag var ju rutin sen många år tillbaka. Det är konstigt! 

Men vi hittade en katt att klappa på vägen hem.  (null)
Den var väldigt social! 
💕

Nu är det sovdags för jag börjar tidigt och hade tänkt stöka av mathandling innan jobbet! 💤💤 Sen väntar; EN LEDIG HELG! 

Ja men ni hööööör ju; halleluja moment! Jag är ledig i två dagar!! (Det ska förvisso komma någon slags syndaflod på lördag men vad gör det!!? Jag är LEDIG!)

🌸

1 kommentarer

Lena

18 Jun 2021 06:36

Syndaflod gör att ni spolas förbi Max o vidare till Nusnäs 😂

Kommentera

Publiceras ej