(null)
Här fick jag sällskap när jag tog en runda i trädgården! ❤️ Fina lilla Timmy! 

Vilken härlig dag det varit, lillasyster har varit sjuk några dagar så det har mest varit lugnt. Hon somnade ute i husvagnen idag efter vi läst bok så då passade jag på att köra några skottkärror med hästdynga och jord. Nu är mina nya odlingsbäddar fyllda med diverse bös, hästbajs och toppade med jord! Redo för sådd! 👍
Storasyster var iväg och lekte med lite kompisar men sen fick jag hämta henne, trött och slut. Nu ikväll började hon hosta och snora så då förstår jag varför hon inte orkade. 
Hoppas de mår bättre imorgon! ❤️✊

J har grejat med gammelstugan, luckan som varit trasig är nu på plats. Allting har varit satt på paus ett tag med tanke på livet. Vad vi orkar fixa med i år återstår att se, vore skönt att få lite gjort eftersom vissa saker skaver, trasig ruta i något fönster etc.. ni vet. Det tar liksom inte slut med grejer att göra när man har gård och massa djur! 🙈

Nu är det dags att sova och ladda för morgondagen! 😴 Eftersom jag blivit 40 år är det dags för mammografi! ✊ Önska mig lycka till! 

Kommentera

Publiceras ej