(null)
Det här var vad jag kom hem med i torsdags. Slog på stort och shoppade loss, verkligen! 😂 Men det känns bra i magen att hålla de onödiga inköpen nere. 👍 

Sprayflaskorna är till sådderna. Har bara haft en som fungerat men vill ha en till att ha vatten i och att ha såpblandning. Det har blivit bladlöss på paprikorna och kålplantorna. 👎 Det här årets odling har startat lite motigt. Men jag ska försöka hinna spreja kålplantorna nere med lite såpa efter jobbet idag. 
Den vita plastlåda ska bli en ny sak, vill ni gissa? Har ju verkligen snöat in på hydroponisk odling och såg den här lådan på Clas O. Nu ska vi borra hål i locket och sen har jag en liten låda för hydroponisk odling. 👍 
Tänkte att kanske kan den stå nere i köket. Så har man nära till lite färskt. 

Fröpåsen var ett rent impulsköp, tänkte enbart sätta frön till en planta. Så får vi se hur det går! 🙈

Och sen har vi den här;  (null)
Den har Ärtan valt själv! En köttätande krukväxt. 😂👍 Jag hoppas den kan fånga lite flugor iaf! Ärtan är lite orolig att den ska äta upp hennes fingrar.. men så mycket tror jag inte den äter! 😂 

Dags att fara mot jobbet! Puss å hej! ❤️

Kommentera

Publiceras ej