Det är tur att min syster och Ola har en stor bil. För idag packade vi in oss (oss= jag, barnen, systrarna med respektive och Lill-Olle💕) och for till Siljansnäs. Vi hade inget superväder men vi hade en väldigt fin dag ändå! 

(null)
Lunchutsikten! 👍👍 

Packade med oss lunch och pt den under tak medan vi tittade på en gråmulen utsikt och gulliga kor. 

Sen gick vi en frågesport med skattjakt tillsammans med barnen.  (null)
Den här lilla pluttan tittade och lyssnade och var fascinerad av alla djuren. Vi klappade både räven, mården och grävlingen som var ute i skogen runt huset. ❤️ 

Vi var nöjda och glada när vi kom hem. Barnen la sig ganska tidigt och slocknade direkt. Hoppas de får sova gott i natt! 💕💤💤 

Jag gick ut och kapade mina brädor. Tänk att jag kan tycka det är avkopplande att mäta, kapa, mäta, kapa. Nu ska det bara skruvas ihop och ställas på plats!  (null)
Kvällens arbetsplats! 👍 

Men nu ska jag sova! Imorgon är en ny, ledig, oskriven dag!! ❤️

Kommentera

Publiceras ej