Eftersom jag inte orkat eller hunnit kika på bloggen har det varit lite stiltje här. Så här kommer ett helt gäng gröna saker; 

(null)
Impecta hade rea, jag passade på att komplettera sånt jag hade slut på. Och även lite nytt! Nu fick jag lite mer att så.. 

(null)
Jag tog ut de sista stora pelargonerna ur växthuset idag. Jag som inte varit så förtjust i pellisar. Jag har blivit omvänd! 😂 De här har jag till och med  övervintrat! 
Dessutom har jag ett gäng sticklingar att plantera. Har plockat fram för att köra ett planteringsrace imorgon. Hoppas hoppas! 

(null)
Vattnade lite idag. Jag hann pyssla lite nedan barnen vilade sig en stund. 💚 
Jag borde dela på lite lök men vad ska jag göra av alla plantor? 
Får kanske starta försäljning! 😂 

Och sen skördade jag de här; (null)
De orange är från en hink i växthuset. De andra från en pallkrage i pallkrageodlingen. Hink i växthuset ska jag absolut köra med fler gånger. Kanske tom så lite tidigare också! 👍 
Om de var goda?? 

ABSOLUT!! 
💚🥕

Nu väntar en ledig onsdag.. vad den har att erbjuda får vi se! 💕

Kommentera

Publiceras ej