(null)
Ärtan-Pärt och lilla loppan! ❤️ 

Jädrans vilken dag. Säger bara en sak; TUR att jag fick sällskap till "kvartalschecken" annars hade nog jag ringt från Falun och grinat. Mina barn har nämligen tappat öronen idag totalt. Inte kunnat uppföra sig alls och på hemvägen var halva resan ackompanjerad av skrik och bråk från baksätet. Men älskade ungar vad jag håller av er. Intalar mig att det blir bättre sen. Någon gång.. om något år eller så.. 😂 

MEN jag fick sällskap av min pappa så vi besökte både plantagen, granngården och Max innan vi rullade hemåt. Och vi hade faktiskt det väldigt fint stundtals. Det var iaf två trötta barn jag stoppade i säng när vi kom hem! ❤️ 

Och nu ska jag också sova! 💤💤 Imorgon är det torsdag och snart har min första semestervecka passerat!! 😱

Kommentera

Publiceras ej