Efter en otroligt intensiv helg har jag äntligen fått semester. Och idag har vi avverkat vår första semesterdag.   

Midsommar passerade på ett kick. Jag var ledig på fredagen och jobbade lördag och söndag. På midsommardagen var det bara att låsa och dra hem. Äta mat och därefter få vildingarna klädda i dräkten innan jag tog på mig min. Den lilla var så söt men ingenting satt där det skulle, typ! 😂 Sen tänkte jag ta några fina kort meeeen ja. Det här är det bästa som blev..  (null)
Jag har ett barn bakom kjolen och ett barn vid sidan av kjolen. Älskade ungar! ❤️ 

Redan har jag börjat greja runt lite i trädgården. Kanske tar tag i fixeriet av hallonhäcken. Har iaf måttat och letat rätt på en bräda som ska få vara sarg.. tråkigt att det är olidligt med knott och mygg. De är verkligen helt GALNA i år. Blä! Annars hade jag gärna grejat på kvällarna i lugn och ro när barnen somnat.. 

Apropå att sova, det tänker jag göra nu! 💤💤

Kommentera

Publiceras ej