(null)
Jag älskar det här! Ljuset, grönskan och fågelkvittret. 

Jag och terriertanten tog en liten runda ikväll.  Jag hade en pod i öronen men stängde av den. Fick lov att lyssna på ljudet av alla fåglarna. ❤️ 

Slutade ganska tidigt idag, dvs inte stängning, så jag hann laga middag tillsammans med mina hjärtan. 💕 Idag gjorde vi hemgjord surdegspizza! 👍🍕 Längtar tills alla grönsakerna på den är hemodlade. Tomat, lök, paprika bland annat! Men i tomatsåsen hade vi i färsk hemodlad basilika och vitlök från förra året. Vackert så! 

När jag och Fiffi kom tillbaka så gick jag runt i trädgården och bara skrotade. Stängde växthusen och förberedde lite inför kommande plantering. Sen satte jag mig i stolen i stora växthuset och bara satt.. 
(null)
Såhär såg det ut innan jag gick upp för trappan och gick och la mig. Våra fyra solcellslampor lyser så fint! 

Men nu måste jag sova! Den här måndagen har gått i ett! ❤️

Kommentera

Publiceras ej