(null)
Medan lillasyster sov passade jag på att lyfta av fiberduken och vattna lite i bädden. Den här årstiden är det väldigt fuktigt ändå så jag vattnar bara någon enstaka gång. Till vänster om persikoträdet har jag sått frön. Asiatisk mix, rädisor, spenat och lite blandat. Måste ju testa nu ju. Det är över en månad sen jag sådde och det har kommit igång fint! 👍 

Till höger om trädet satte jag ner färdiga småplantor jag dragit upp. De har stått där i två månader nu, eftersom jag rensade bort tomaterna på den sidan först. Såhär ser det ut;  (null)
Sallat, lite persilja, fänkål och purjolök. 😍
Fänkålen tror jag är känsligast. Men den kommer smaka gott till lite fisk framöver! 👍 

Jag har lagt på dubbla fiberdukar så det ska vara extra skyddat för de små plantorna. Det ska bli himla kul att följa min odling i växthusbädden! 😄💚

Kommentera

Publiceras ej