Har bara rullat på. ❤️ 

Ridit hästarna några gånger.  (null)
Den här lilla korven och jag red på ridbanan. Vi tränar på att vara ensamma utan moraliskt stöd från Chalet. 😂 
På fredagen tog jag och Emma en längre tur eftersom jag slutade tidigt. Så himla bra avslut på arbetsveckan! 👍

(null)
Vi var lite hundvakt åt "Degen".. Han är ingen liten valp som fick plats i Fiffis bädd längre.. 😂 han är en stor kalv! ❤️ 
Ärtan byggde med sitt nya lego, vi tog reda på ärtor från trädgården, fick besök och hade en lugnare lördag. 

På söndagen fick jag några timmar ute i trädgården tillsammans med en miljard knott. 👍❤️ för en stund i trädgården! Men 😳🤬👎 för knotten. 
(null)
Purjolök, fänkål och sallat på tillväxt i växthuset. Det ska bli väldigt spännande med bädden och odlingen här i vinter. Kommer det frysa helt i bädden tidigt? Kommer vi kunna odla länge?  Kommer vi kunna börja tidigt?? KUL! 

Och Så vips var det måndag igen! Ny arbetsvecka. Helgjobb väntar. 😬👍 Inte det roligaste med mitt jobb.. men men.. Nu ska jag sova! 💤💤

Kommentera

Publiceras ej