Idag hade jag den hĂ€r veckans enda lediga dag.. Ja, alldeles underbart nĂ€r det vankas helgjobb va? 😝 

Men J skjutsade Ärtan till skolan sĂ„ lillasyster fick sovmorgon. Det behövde hon. Att stĂ€lla klockan och kliva upp tidigt alla vardagar Ă€r kĂ€mpigt för Bönan efter sommarens ledighet. Men imorse sov hon Ă€nda till kvart över Ă„tta och vaknade sĂ„ glad!! ❀ 

Ärtan fick en kompis med sig hem och det gjorde hennes dag. De har varit lite överallt och innan vi gick in för kvĂ€llen fick hon lĂ€gga in stavarna och skidorna de hittade i ladan. 😂 

Sen tog vi en promenad innan middagen sĂ„ J mötte upp oss nĂ€r han kom hem.  (null)
❀
Jag Ă€lskar mina hjĂ€rtan! 

(null)
Jag och Emma tog en ridtur tillsammans nĂ€r hon slutat för dagen. Chalet var pigg men det var sĂ„ mycket Ă€lglusflugor att hon blir helt tokig. Stackars damen! 😬 Borstade igenom pĂ€lsen noga nĂ€r vi kom tillbaka. 

J har varit pĂ„ bio och jag fixade lite stök i köket med en deckare i högtalaren och sen valde jag en gullig kĂ€rleksfilm i soffan. Men nu Ă€r det sovdags för imorgon stĂ€mplar jag in pĂ„ jobbet kl 7! đŸ’€đŸ’€

Kommentera

Publiceras ej