Jag hade sovmorgon på schemat idag, fast jag vaknade tidigt ändå. Så jag hann göra rent åt våra små grönsaksmonster Lasse&Bosse, ta en dusch och grädda brödet! Det blev nygräddade frallor till frukosten. MUMS! 👍

(null)

Det var ju tur att måndagen var "mjukstart" för det förvandlades till "rivstart" ungefär 30 sekunder efter att jag klivit ut från omklädningsrummet på jobbet.. 😂 Men så himla kul ändå att känna måndagsglädje! 👍

J åkte till Skävä under dagen för att hjälpa sin mamma och barnen var kvar i byn. När jag kom till byn fick jag middag tillsammans med barnen hos mina föräldrar. 👍❤️ 
När vi kom hem läste jag lite ur "rebelltjejer" och sen somnade dem gott. ❤️💤 De där två är våra egna små rebelltjejer. Men som jag älskar dem! 

Jag har suttit i soffan med en kopp te och tittat på teve. Upptäckte att J snott med sig tandkrämen och fick hålla till godo med den här;  (null)
😂
Mina mjölktänder är då sen länge borta.. 

Och nu ska jag sova. En kurrande katt på magen och två "rebelltjejer" på varsin sida om mig. Jag känner mig så tacksam för allt! ❤️ 

Kommentera

Publiceras ej