Igår så hade jag några timmar medan barnen var hos Mormor&Morfar och då passade jag på att klippa en del av gräsmattan. Jag hann inte klart eftersom det började regna men jag hann klippa med uppsamlaren och lägga ut gräsklipp på lite olika ställen! 👍

Dessutom hann jag njuta av trädgården!  (null)
Det är inte bara jag som tycker om trädgården. Det gjorde även den här Amiralen! 😍 
Jag borde helt klart satsa på mer blommor nästa år. Det är helt underbart med alla insekter! 💚🦋🐝🐞

På kvällen kom Js mamma hit och innan hon åkte hem gick vi en sväng och tittade på det som blommade och så fick hon en påse grönsaker med sig hem!  (null)
Jag nattade växthuset! Det är sååå mycket tomater men än är de gröna! 

(null)
Sockerärterna har blivit så fina! Dem går man och äter som godis! 💚
(null)
De här två bäddarna är nya för i år. Och som de levererar. Jättefina morötter i den ena och purjolök och rödbetor i den andra! 💚

Jag har inget strålande semesterväder men det gör inget. Jag skrotar runt ändå och njuter! 


Kommentera

Publiceras ej