Tänkte att veckan kanske kunde börja lugnt. Men Ärtan fick Niagarafallsnäsblod imorse och gjorde mig rejält orolig. Tur bussen var en kvart sen för annars hade vi inte hunnit få bukt med det eller äta frukost dessutom. 🩸 Min kära hjärta-Ärta! ♥️ Som tur var hade det bara blivit lite mer under rasten men sen har det varit lugnt! 

Läkaren från vårdcentralen ringde också efter jag ätit frukost. Känner mig så himla skör, blir så ledsen för allt möjligt. Det är lite tufft med allt. Sjukskrivningen är fortsatt och jag hoppas jag kommer må bättre snart. Skulle vara så så så skönt om jag blev lite piggare och mitt huvud lyckades hålla ihop. Blir så trött för ingenting och ibland tappar jag helt sammanhang och ord. 💔 Det är verkligen en dag i taget just nu! 

Dessutom skulle jag sova för länge sen men trots medicin har mitt huvud svårt att släppa allt och varva ner. Det är mycket att tänka på inför begravningen! ♥️ 

Kommentera

Publiceras ej