Den här veckan har flugit fram och det mesta är med fokus på morgondagens begravning. Det kommer bli jobbigt men jag hoppas det blir en fin stund för Caisa! ♥️

(null)
Har dekorerat med vårblommor på borden! 😍
Jag hoppas hon hade varit glad över alla blommor! 🌸 

Nu har jag tagit min "hjärnmedicin" och hoppas jag lyckas skrapa ihop någon timme av sömn. Den här veckan har det varit lite si och så med sömnen. Drömt så mycket konstiga drömmar om att jag inte kan ta mig till begravningen. Tex; Det är snöstorm och det går inte att gå dit förutom över ett snötäckt berg och en smal smal bro över ett stup. Eller att jag inte har rätt kläder på mig och inte hittar skor, stumpor etc för att kunna åka.. Ja, det är mycket som spökar i huvudet! 

Men; ni kan tänka lite på oss och skicka en tanke om att begravningen blir en fin stund för Caisa imorgon! ♥️ Kram på er! 

Kommentera

Publiceras ej