Den här veckan har varit totalt upp och ner. Tror ingenting har fungerat som det var tänkt. Jag har avklarat 5 av mina 6 dagar. Och idag upptäckte jag en hemsk dundertabbe jag har gjort. På måndag får jag nog ta och försöka få skicka tillbaka min felbeställning.

Jag har börjat fundera lite på en ganska hemsk grej också. Och idag så kunde jag inte hålla tårnarna borta. Åh, så himla jobbigt beslut som måste tas någon gång framöver. Hur ska jag orka med det? Får intala mig själv att det är rätt..

Nu väntar kvällspromenad och sen ska jag sova. Känner mig fruktansvärt sliten idag. Huh, bara att hoppas att nästa vecka blir bättre!

1 kommentarer

Sara

31 May 2009 17:09

Tack, jättekul att äntligen få tjäna pengar och göra nytta igen!



Är det hästen du tänker på? Det är det värsta beslut jag någonsin har tagit, jag tänker fortfarande på det ibland och undrar om det var rätt och sådär. Men någon gång måste det ju iaf. ske... Tyvärr... :(

Kommentera

Publiceras ej