(null)
Jag älskar att se hur den lilla vill göra som den stora. Hittade storasysters keps och satte på den på huvudet. Sen ville Bönan ta springcykeln. När jag påpekade att hon inte hade någon hjälm gick hon och tog den istället..  (null)
❤️ 
Gulliga lilla busfrö! 

Idag har dagen mer eller mindre gått i ett. Om vi hade det slappt och mysigt igår på förmiddagen så hade vi det lite mer röjigare idag. Vi tog en promenad efter frukost och fick sällskap av Helena med hundarna. Ärtan lekte med grannens barnbarn och jag passade på att tukta tomatplantorna i växthuset medan lillasyster sov. Sen var det lunch. Farmor Cajsa kom och då cyklade jag och Emma till stallet. Mockning och motionering av ponnyn. 
Sen var det hem och städa ur pelletsförråd och laga middag innan vi slängde in pelletsen. 4 pallar. Lägga barn och gå med hunden. Duschade och kröp i säng. Och nu har den här dagen gått. Och mina armar känns milslånga efter alla pelletssäckar! 😂 

Så kan en dag på den här gården se ut!! ❤️

Kommentera

Publiceras ej