I tisdags Ă„kte jag faktiskt ut pĂ„ en roadtrip! 
🚗💹

Hela vĂ€gen till Kristinehamn! (Kors i taket, jag lĂ€mnade byn och tom lĂ€net!) Malin skulle hem till sin familj och jag kunde passa pĂ„ att lufta Mercan samtidigt. I VĂ€rmland Ă€r det vĂ„r pĂ„ riktigt för dĂ€r var grĂ€set grönt!  (null)
Det var sĂ„ skönt att gĂ„ pĂ„ lite grönt grĂ€s igen! 

Efter husesyn (jĂ€ttefint hus!) och en promenad för att hĂ€mta barnen kramades vi hejdĂ„ och sen Ă„kte jag hemĂ„t igen. Jag hade sĂ€llskap av Emma sĂ„ jag behövde inte Ă„ka ensam pĂ„ hemvĂ€gen. Vi passade pĂ„ att prova utbudet av sushi i Filipstad; (null)
Det var vĂ€ldigt gott och otroligt fint upplagt! đŸ€© 
DĂ€refter blev det ett stopp vid en handelstrĂ€dgĂ„rd och pĂ„ Lyko innan vi Ă€ntligen kom hem igen! ❀ Tack Malin och Emma för sĂ€llskapet! ❀❀ 

Jag behöver vĂ€l inte sĂ€ga att dagen efter tillbringades med att VILA! 😮 Jag fĂ„r verkligen planera mitt liv utifrĂ„n vad jag orkar och hur huvudet mĂ„r. Men det Ă€r bara att gilla lĂ€get! Det kommer bli bĂ€ttre, tids nog! 🌾

❀
Var rĂ€dd om varandra! 

Kommentera

Publiceras ej