När du har rest dig,
vänd dig inte om.
Det finns ingen väg tillbaka
 varifrån du kom.
//Gardell


Tänk om vägen alltid var så rak och utstakad. Men.. man vet ju aldrig vad som väntar vid nästa krön.

Nu ska jag avsluta diskningen. Och dra en repa med dammsugaren. Är så spånigt överallt sen de höll på med taket. Sen blir det en tur till affären. Det är mycket vi behöver fylla på i kyl och skafferi. Men det är så skönt att bara vara hemma och inte åka iväg men nu är det slut på det mesta.

Jag köpte en liten klövjeväska till fnörten i Gävle. Hon blev väl inte direkt överlycklig men jag tror att det blir bra till slut. Så kan hon också få bära lite saker ibland. Hon var himla söt i den iaf. Haha.. =)
Dessutom hittade jag nya vinterskor och en ny höst/vinterjacka till riktiga vrakpriser. Så nu är jag nöjd! Behöver jag inte bekymra mig om vad jag ska ha för skor i vinter. Det känns riktigt bra.

Disk. Dammsugning. Affär.


Kommentera

Publiceras ej