Idag är ingen vanlig dag för idag är det Amigos födelsedag! 26 år är han. Vildhästen. Han fick ett nytt schabrak och en påse godis i födelsedagspresent. Även fast jag inte rider så mycket nuför tiden så vill han vara fin och det var kanonpris på schabraket. Haha.. =)


En liten rund pånnieplutt.



En vän, en kompanjon, en bästis.


Tack Amigo för alla år! Jag hoppas du är pigg i några år till!


Idag har jag varit riktigt produktiv på jobbet. Plockat fram nya produkter och beställt grejer inför kundklubbsdagen. SKyltat inför kommande kampanj och vattnat blommor. Ja, och tagit hand om alla kunder också. =) Nu är jag ledig i två härliga dagar och det klagar jag inte alls över!
Imorgon ska jag in och fynda på bokrea. Jag älskar böcker men tyvärr har jag inte all tid i världen att läsa.. Men ngn dag kanske det regnar och alla renoveringar är gjorda. =)

Nu ska jag se klart på csi och sen krypa ner i sängen. Imorgon har jag lite att pyssla med, diskberget är ganska stort efter mitt bakande. Mina två sockerkakor blev totalt misslyckade igår men kladdkakan var smaskig för den är slut.. Så igår var jag grinig och skulle aldrig mer sätta min fot i köket. Men det gäller väl att inte ge upp utan försöka igen. Den första sockerkakan var god men den blev ful. Jag vill inte bjuda på fula kakor. =P

PUSS&HEJ!

1 kommentarer

Maria

24 Feb 2009 08:37

Hihi grattis till honom! =D

Kommentera

Publiceras ej