Fast, jag trodde nästan det var torsdag idag.. Men men.. ingen idé att hänga läpp! Imorgon väntar en dag på Grannis och sen ska jag hem och städa lite. Rövarkulan behöver snyggas till.. Önskar att Inga hade kunnat fixa det på dagarna när hon är hemma här själv.. Men that´s life! Hade även tänkt fortsätta slipa dörren, det kommer ta en halv evighet eftersom det är en spegeldörr. Massor med små kanter och vinklar. Men det kommer nog bli bra, kom en bit på vägen igår. Och dörrkarmen den är redo för målning! Alltid något! Med bra musik eller någon spännande dokumentär i öronen tänker man inte så mkt utan kör bara på. Igår lyssnade jag på P3 Dokumentär om 11 september-attacken i NY. Hemskt!

Funderar på att hitta på något roligt i helgen, men vad är kul? Har iaf inget inplanterat mer än hästpassning!
Nu måste jag verkligen gå och sova. Imorgon måste jag försöka komma ihåg att ringa och boka tid för vaccination av hästarna. Ni får gärna påminna mig! :)

Pusshej!

1 kommentarer

Malin

29 Feb 2012 07:34

Hej. Kom till Säfsen och åk skidor med mig och Maria!!!

Kommentera

Publiceras ej