En ledig helg till ända. Nu dröjer det några helger innan det är ledig helhelg igen. (Det där med att jobba inom handel ni vet..)

Men FY TUSAN vad jag är slut. Ärtan och jag har haft såna strider så jag nästan bröt ihop och la mig i hallen och grät när vi äntligen kom innanför dörren. 😢 Känner mig så värdelös. 
Jag är inte alls på topp, usch vad drygt. Måste ladda för kommande jobbvecka. Sex dagar. Det ska nog gå bra. Det ordnar sig alltid, på ett eller annat sätt löser det sig! 💕 

Nu duscha, sen sova! 💤💤

1 kommentarer

Lena

08 Oct 2018 06:45

Heja Linda, läs denna artikel från Expressen så blir du peppad på att du gör rätt och inte är en dålig mamma.
Uppfostra ditt eget barn – sluta skyll på lärarna
Publicerad 7 okt 2018 kl 07.10

Svar: ❤️👍 har läst den!
pluppelinda.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej