Idag har jag varit så himla trött, dessutom har jag varit skör hela vägen in i själen. Har även gråtit en skvätt och egentligen är det ganska konstigt att jag gjort det EN gång bara eftersom mycket har krånglat idag. Betala en räkning? Nej, det blev nå fel så det gick inte. Skulle gå över vägen, då kom det en bil och skvätte ner mitt ben och jag fick vatten i skon.. en massa såna där smågrejer som liksom bara krånglat. 

Lillasyster ville baka idag igen efter vi kom från skolan. Ja, provade nytt recept och den blev väl god, dock såg den ut som någonting hönsen gett sig på! 🙈  (null)
Nä, någon mästerkonditor är jag då verkligen inte! 🤣

Nu har jag bäddat ner mig efter att J lagt barnen och jag röjt i köket. 💤💤 Inorgon ska jag inte ha någon klocka på ringning! Godnatt på er! 🩵

Kommentera

Publiceras ej