Gudstjänst på förmiddagen, handlade om den kämpande tron och så läste de upp att Caisa avlidit och tände ljus för henne, fint och tänkvärt. Kände mig så otroligt skär men höll ihop. Grannarna var där så vi fikade efteråt, mysigt. 💕

Sen åkte vi till Sollerön och vattnade blommor, hämtade hem en del av dem. Tänker plantera om dem och hoppas att några får flytta till Järkers bröder. Det var kämpigt att komma dit, veta att ingen är hemma. 💔 Grät några gånger. 

Lunch hos mina föräldrar där tjejerna varit en stund medan vi var iväg. Sen hem och vila. Jag var helt slut när vi kom innanför dörren, fick gå raka vägen och krypa ihop under ett täcke. 😴

Och nu ligger jag nerbäddad i sängen efter en promenad, en till gråtattack och lite kvällsmat. Imorgon börjar sportlovet, vad jag och barnen ska hitta på? Ingen aning, de får dras med sin trötta utbrända mamma. 🫣 Godnatt på er, nu ska den här sköra människan ladda upp för en piggare morgondag! ❤️

Kommentera

Publiceras ej