Och så lägger vi ytterligare en vecka till handlingarna.. 
Dagarna passerar och jag vet inte riktigt vad vi gjort. Barnen började skolan igen. Jag har tagit hand om djur och varit helt slut mentalt. Det är mycket nu. Drömmer om begravningen. Innan helgen hade vi möte med prästen (som råkar vara våran fina granne) som ska hålla i den, det blir nog en fin stund för Caisa! ❤️ 
Har fixat kläder till barnen för begravningen. Blommor är beställt. Dräkten ska plockas fram. Idag bakade lillasyster kakor som hon ska bjuda på till fikat efteråt! 💕 
(null)
Gräddade i våran vedspis! 👍🔥💕

Idag har vi haft en lugn hemmadag i byn. Efter lunchen var jag så trött så jag kröp ihop i soffan och sov. Kändes som jag sovit i flera timmar när jag vaknade. Men det var nog bara 30 minuter! 🙈💤💤
Vi har spelat spel tillsammans, det är fint när vi håller sams en liten stund och bara är! ❤️ (null)
Den här gången kom jag inte toksist som förra gången!😂 Men det är ett roligt spel. Det kommer få följa med till stugan i skogen, lillasyster längtar dit! 🏕️

Så.. nu laddar vi upp för kommande vecka. Den kommer bli mentalt tung, tuff och ledsam men jag hoppas vi tar oss genom den med mycket kärlek! 🧡 Kram på er! 

Kommentera

Publiceras ej