Lördagmorgon.. helgen Ă€r helt oskriven. Det har varit ganska intensivt nu pĂ„ slutet med allting och bĂ„de jag och J kĂ€nde oss ganska möra igĂ„r. Vad vill vi göra i helgen? Kom inte pĂ„ nĂ„gonting.. 🙈 Det kĂ€nns som man skulle vilja landa och hinna andas lite. 

Jag vaknade tidigt av mig sjĂ€lv, har drömt helt horribla grejer med döden i natt. Kunde inte somna om imorse. Nu har jag surfat en stund pĂ„ mobilen och Ziva kom och la sig pĂ„ min mage. ❀ Kattgos Ă€r viktigt! 

Hade kunnat gĂ„ ner och sĂ„tt lite frön, det borde jag ju göra eftersom vi vill ha egna grönsaker. Men nej, det Ă€r lite mysigt att ligga kvar under ett varmt tĂ€cke och lyssna pĂ„ andetagen frĂ„n J och lillasyster som fortfarande sover sĂ„ rofyllt! ❀ 
TĂ€nker pĂ„ frukosten, pĂ„ eld i vedspisen och varmt bröd, blodapelsin och te, en tallrik fil.. lĂ€ngtar tills det finns bĂ€r ute i trĂ€dgĂ„rden sĂ„ jag kan gĂ„ och plocka till frukosten i daggvĂ„tt grĂ€s. Nu Ă€r allting begravt under ett snötĂ€cke. Frukosten Ă€r dagens enklaste mĂ„ltid, att komma pĂ„ lunch och middag kan vara en kamp ibland. Men frukosten gĂ„r att variera lite men Ă€r enklare att trolla fram. 💕 Okej, nu kliver jag upp! Godmorgon lördag! 

❀
Ha en fin helg! 

Kommentera

Publiceras ej