Idag hade barnen sin sista lediga sportlovsdag för det här året. Jag hade väl önskat att jag vore en pigg mamma som orkade göra saker men nä.. "du är en utsliten mamma" säger lillasyster och kräver inte så mycket. De har iaf åkt skridskor en dag när det var minusgrader. Annars har isen varit alldeles för dålig. 

Vi har bakat några gånger, sockerkaka, kokostoppar och kokosbollar har det blivit. Vi åkte och hälsade på min Mormor&Morfar i Vika med nybakad sockerkaka. Uppskattar att jag är lyckligt lottad som har dem kvar i livet än! ❤️

Barnen har lekt med sina kusiner massor, det känns bra att de har varandra på nära håll så de kan leka och tampas tillsammans. 💕

Jag har fixat med djuren, både fyrbenta pälsiga och tvåbenta fjäderfän. 🐈🐶🐎🐓 Och fått hjälp av barnen med både städning och tillsyn. ❤️ 

Idag avslutade vi sportlovet med att J slutade lite tidigare och hämtade Ärtan som lekt med kompisar. Sen tog vi fram ett nytt spel och spelade det för första gången. Roligt, jag kom sist och blev slagen av alla! 😂 Därefter blev det lite halvenkel middag och sen i säng med tjejerna så de orkar med morgondagen. 💤💤

Tack livet för ett sportlov, med mest gråa slaskiga dagar men vi har iaf haft varandra! ❤️

(null)
En dag spelade jag och lillasyster med Elliot, bra träning på att vänta på sin tur och träna färger! Tror kråkan i mitten vann över oss. 💕

Kommentera

Publiceras ej